Известие

Collapse
No announcement yet.

Подобрения и ремонти по Алфа 156 - с цени

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ти си знаеш най-добре, за себе си и своето спокойствие си абсолютно прав, принципно, но баш на 3 скъпи комплекта на Луксима вече им се нагледахме на различно светещи крушки като цвят. И нито аз, нито колегите ще дадем пари вече за скъп ксенон, ако ще да пише, че е Платинум едишън.
    А на поне 6-7 комплекта "от ония евтините китайки" нямаме никакви оплаквания. Факт е, че има боклуци, но има и хубави, и то за под 100 лв с 6 мес гаранция (аз лично съм на мнение, че по-дълга не е и нужна, то или ще дефектира бързо, или ще работи). Важното е да се гледа, а не да се купува на сляпо. На Реното ми ксенона, такъв пак китайски (то всичките в Китай се правят, що за заблуда), го сравнявах преди няколко месеца с ориджиналЪ заводски на Опел Зафира последен модел в сервиза на мои познати. Чупих стойки над 20 мин и накрая установих, че са еднакви, от баластите, стойките, през кабелите, до крушките и качеството на светене. Ама като казвам еднакви, говоря за 1:1, дори табелките на баластите. Питай обаче каква цена са набили дилърите на Опел за ксенон фарове в офертата си, аз моите ги купих за 100 лв.
    Разликата при хубавите ксенони, идва само от печалбата и гаранцията, с която те товари търговеца, затова едните могат да се намерят за до 90 лв вече, а другите за 240. Това вече е масов продукт и поевтиня, не се заблуждавайте, че щом е над 200 лв, ще свети по-хубаво и ще е по-здрав от такъв за 100.
    По-хубаво ще свети само сравение с такъв от 50 лв, който е с ужасна крушка тип гаражно производство и който заслепява много. И тази разлика се вижда с просто око, кое е хубаво и кое лошо.

    ПС - Този комплект, дето си взел, при другите търговци с по-нормалните цени, също би бил по-скъп от 100 лв, заради "стоп ерор" кабелите. Само не знам на Алфа 156 кому са нужни тези кабели... те са само за нови модели Бенц и БМВ, на които дори фаровете минават през ECU-то и трупа грешки ксенона...

    Както и да е, да не спамим повече темата, нека просто незапознатите колеги да знаят, че подобна цена вече е ужасно висока. Поздрави!
    Две черни перли...

    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

    Comment


    • Малко полезно инфо за разходите и при мен, най-вече за чудещите се колко би им излизало удоволствието да ръчкат 156 туин спарк:

      - като подминем неизбежните 800 лв за екотакса, регистрация, ГО, аларма, каско, данък... имаме после:

      - моторно Yacco VX600 5W40, 5 литра - 73 лв
      - трансмисионно Yacco BVX600 75W90, 2 литра - 34 лв
      - маслен филтър Mann - 10 лв
      - въздушен филтър Mann - 21 лв
      - филтър купе Mann - 27 лв
      - ремък ангренаж Contitech - 35 лв
      - ремък пистов Dayco - 23 лв
      - ролки обтяжна + паразитна SKF - 124 лв
      - водна помпа Dolz - 49 лв
      - термостат Vernet - 55 лв
      - антифриз Comma Super Longlife G12 червен (4 литра конц.) - 27 лв
      - дейонизирана вода (4 литра) - 4 лв
      цените с отстъпки
      - труд за тия неща - общо 140 лв

      622 лв за първоначалното (задължително) обслужване след покупка.
      Дотук 1400 след покупката, а още не сме споменали гумите...
      Покрай всичко това има и постоянните дребни детайли-пластмасарки за доизпипване при кола втора ръка, дето дразнят, и за които вече съм олекнал с още 100 лв.
      Две черни перли...

      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

      Comment


      • някои да ли може да ми каже от къде мога да си рециклирам предницата и да сложа powerflex и съответно на какви цени


        алфа 156 1.9-------

        Comment


        • Питаш ФЕРАРИСТ...
          Две черни перли...

          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

          Comment


          • спортен маншон на външно каре с слагането 25 пари
            1.9JTD 105+

            Comment


            • Термостат 140 пари,невероятно но факт.
              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

              Comment


              • Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                Термостат 140 пари,невероятно но факт.
                Кажи поне марката...
                А, да, и търговеца дето те е обезглавил така, да не се лъже друг при него...
                Две черни перли...

                Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                Comment


                • 156 има много солена поддръжка за кола среден клас.
                  Дали яко надуват цените тука в България, незнам обаче не може лагер на главина на алфа да е по скъп от на ауди или от други марки.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                    156 има много солена поддръжка за кола среден клас.
                    Дали яко надуват цените тука в България, незнам обаче не може лагер на главина на алфа да е по скъп от на ауди или от други марки.
                    Може може .... 230 лв горе долу ми излезе с отстъпката

                    Comment


                    • Термуса беше като оригиналния поне на вид(BEHR - от представител на лукас съм го купувал) за сега работи добре,градско разхода ми се подобри остава да я пробвам на извън?

                      Не знам кой колко надува цени ама в бг. са си доста скъпи частите,аз като сменях задна главина тук в бг ми търсиха 230 лв. поръчка от южната ни съседка ми излезна 140 разбирасе без доставка.
                      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                        Термуса беше като оригиналния поне на вид(BEHR - от представител на лукас съм го купувал) за сега работи добре,градско разхода ми се подобри остава да я пробвам на извън?

                        Не знам кой колко надува цени ама в бг. са си доста скъпи частите,..............
                        Каквото и да си говорим истината е само една - попаднал си на палач ,който те е обезглавил от кръста нагоре.
                        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                        Avensis 2011 -2.0 D-4D

                        Comment


                        • Оня ден в АХМ Ауто ги питах за Бер и ми казаха 87 лв, за Верне 68. В Евро 07 същия Верне 1:1 с парт номера - 54 лв. И това са клиентски цени, от тях винаги може до 30% надолу да се слезе, ако добараш дилърска отстъпка. Тоя с тези 140 лв, аз бих отишъл да му запаля магазина.
                          Две черни перли...

                          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                            Оня ден в АХМ Ауто ги питах за Бер и ми казаха 87 лв, за Верне 68. В Евро 07 същия Верне 1:1 с парт номера - 54 лв. И това са клиентски цени, от тях винаги може до 30% надолу да се слезе, ако добараш дилърска отстъпка. Тоя с тези 140 лв, аз бих отишъл да му запаля магазина.
                            Моят също беше толкова в Ауто Италия и то за 1.8 който би трябвало да е по-евтин. При термостатите не е важна цената, а да работи, щото аз досега 3 съм сменил и нито един не бачка като хората.
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • Здравейте колеги,ще започна моята тема така... "Удоволствие да караш 156".Доиде време да сменям ангренажния ремак и ролки.Както и да е купих ремак с ролки(по долу ще посоча цени на всичко)и започнахме.Като махнахме капака на свещите за да е по лесно за работа.НО какво се показа отдолу...Свещите покрити с масло като казвам покрити имам предвид не им се виждат ъглите.От там доиде и гарнитурка на клапаните...А от там и свещи защотото тия бяха сваршили курса.Оправихме випросните ремаци,ролки,гарнитура и свещи.И реших да сменим и амбреажния лагер защото виеше...НО уви както някои може би знаят е "лагер помпа" което значи много пари за нищо.От там се оказа че количката иска и феродов диск(претискатела беше добре).Всичко направено и качено и идва най-веселото като свалихме колата на гуми се оказа че и единия амортисиор е изуснал...НЯЯМ ДУМИ ВЕЧЕ....Като цени:
                              Ремак с 2 ролки-145лв
                              Гарнитура клапани с силикон-60лв
                              Свещи Денсо(4X32.40 и 4X28.10лв)-242лв
                              Лагер помпа-160лв
                              Феродов диск-121лв
                              Като предполагам се сещате че всичко това е + плащане на работа която няма да оточнявам..."Удоволствието да караш 156 ли?Къде е по точно че ми се загуби"
                              Last edited by ivan_m_k; d.m.y г., 19:30.
                              Alfa Romeo 155 2.0 143hp, Opel Calibra C20XE, Alfa Romeo 156 1.8 +++,VW polo 6n 1.6, Smart Fortwo 0.7 turbo (на жената бегачката),Audi a4 b5 1.8t quattro,Alfa Romeo 156 2.0 ts.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ivan_m_k Покажи съобщение
                                Здравейте колеги,ще започна моята тема така... "Удоволствие да караш 156".Доиде време да сменям ангренажния ремак и ролки.Както и да е купих ремак с ролки(по долу ще посоча цени на всичко)и започнахме.Като махнахме капака на свещите за да е по лесно за работа.НО какво се показа отдолу...Свещите покрити с масло като казвам покрити имам предвид не им се виждат ъглите.От там доиде и гарнитурка на клапаните...А от там и свещи защотото тия бяха сваршили курса.Оправихме випросните ремаци,ролки,гарнитура и свещи.И реших да сменим и амбреажния лагер защото виеше...НО уви както някои може би знаят е "лагер помпа" което значи много пари за нищо.От там се оказа че количката иска и феродов диск(претискатела беше добре).Всичко направено и качено и идва най-веселото като свалихме колата на гуми се оказа че и единия амортисиор е изуснал...НЯЯМ ДУМИ ВЕЧЕ....Като цени:
                                Ремак с 2 ролки-145лв
                                Гарнитура клапани с силикон-60лв
                                Свещи Денсо(4X32.40 и 4X28.10лв)-242лв
                                Лагер помпа-160лв
                                Феродов диск-121лв
                                Като предполагам се сещате че всичко това е + плащане на работа която няма да оточнявам..."Удоволствието да караш 156 ли?Къде е по точно че ми се загуби"
                                еми доста консумативи има бензина. аз се радвам че квото съм сменил не се е развалило, за сега
                                по темата. 4 гуми зимни на старо пирели 160 лева. интересно ми е зимата да видя има ли разлика с зимни гуми
                                1.9JTD 105+

                                Comment

                                Working...
                                X